Zapach lata od Victorias Secret

Delikatność, świeżość, zaskoczenie tak na wstępie mogła bym opisać zapach Victorias Secret CHARM, ale te słowa to zbyt mało by wyrazić swoja pozytywną opinie na ich temat.


Jak pachnie według mnie Charm?
Zapach kojarzy mi się z ciepłym pogodnym dniem, delikatnym podmuchem wiatru, promykiem słońca, rozkwitającymi kwiatami, owocowym sadem, szumem fal morskich oraz zimną wodą z lodem i miętą do picia. Wprawia w przyjemny nastrój, napawa pozytywną energią  i radością jednocześnie daje poczucie lekkości, czystości i harmonii.

Chram wyróżnia się stanowczym ale stonowanych zapachem gdzie dominuje słodko kwiatowa kompozycja połączona z bryzą morką i owocami. Jak podaję producent w składzie dominuje wiciokrzew i jaśmin.  Zdecydowanie jest to woda  na porę wiosenną i  letnią polecana na dzień, zarówno dla młodej dziewczyny jak i dojrzałej kobiecy. Sprawdzi się w każdej sytuacji czy to wyjście na spacer czy na zakupy czy do pracy szkoły albo też na randkę-jestem pewna że ten subtelny kobiecy zapach oczaruje nie jednego mężczyznę.

Moja opinia:
Osobiście jestem zachwycona zapachem CHARM. Odkrywam go na nowo przy każdym użyciu, jest moim faworytem jeśli chodzi o zapach na ciepłe dni bo wnosi lekkość i świeżość, ma to "coś"- skrywa tajemnicę oraz wyróżnia się indywidualnością. Co istotne dla mnie pomimo przewagi słodkości i kwiatów nie przytłacza, nie jest nadmiernie intensywny tylko orzeźwiający.

Zapach dość długo utrzymuje się na skórze, krócej na odzieży.
Cena 39zł za 30ml, dostępny w internetowej perfumerii Perfumesco.

Polecam!

Komentarze