Kukurydza na zakórniki

Kukurydza w kosmetologii używana jest jako lek na wszelkiego rodzaju zapalenia, podrażnienia, wysypki czy wągry. Można ją także stosować przy oczyszczaniu skóry. - Ponadto jest bogatym źródłem selenu, witamin (A,E, B1, B2, PP i innych z grupy B), błonnika i potasu. Oprócz tego zawierają magnez, wapń, żelazo, miedź, mangan, fosfor i cynk.Natomiast olej kukurydziany wykazuje właściwości odżywcze, uelastyczniające i łagodzące. Poprawia także mikrokrążenie w skórze.

Maseczka
Ziarna kukurydzy zgnieć, tak aby uzyskać papkę. Następnie połóż ją na twarz. Do zagęszczenia mikstury możesz użyć mąki kukurydzianej. Maseczka ta zapobiega powstawaniu wyprysków, jest także doskonała dla cery skłonnej do alergii.


Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o takim zastosowaniu kukurydzy ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabym zrobić maskę tylko z mąki kukurydzianej? dalej miałaby właściwości oczyszczające?

    OdpowiedzUsuń
  3. o tym jeszcze nie słyszałam, ale pewnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kukurydzy jeszcze do takich celów nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe z tą kukurydzą ;). Nie słyszałam ani nie stosowałam :).. ale z czystej ciekawości wypróbuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ciekawe, nie miałam pojęcia, że kukurydza ma takie zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam kiedyś ze skrobii kukurydzianej, buzia była doskonała w dotyku - bardzo wygładzona ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, nie wiedziała o tym, SUPER, dzięki
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskórniki - zmora Nas wszystkich - dobrze wiedzieć i napewno sprawdze twój sposób :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znaleźć więc zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) http://czarnulahc.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie dodaję do obserwowanych. świetny blog, wiele cennych porad i przydatnych pomysłów. Uwielbiam kukurydzę, ale czegoś takiego jeszcze nie praktykowałam :)
    Pozdrawiam,
    kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o takim zastosowaniu kukurydzy jeszcze nie miałam okzazji słyszeć :) Myślę że i mało kto o nim słyszał - moim zdaniem to dobry powód by zgłosić sie do konkursu. https://www.facebook.com/PiekneiStylowe/photos/a.417947555043842.1073741828.413004378871493/470855293086401/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz