Kosmetyki Scandia


Czy wyobrażałyście sobie kiedyś kosmetyk doskonały? To pojęcie abstrakcyjne i zapewne dla każdego oznacza zupełnie co innego. A gdyby faktycznie taki był który sprostałby najwyższym oczekiwaniom? Tylko czy to możliwe w dobie komercji i wszelkiej bezużyteczności przereklamowanej,nastawionej tylko na zyski i naiwność nas samych.A jednak to wszytko możliwe.. Dla mnie osobiście istnieje "kosmetyk doskonały". Przekonałam się o tym na "własnej skórze".  Kiedy dostałam przesyłkę od firmy Scandia byłam nastawiona sceptycznie i dystansem.


W kartoniku znajdowały się próbki i mój niebiański krem. Akurat dobrze się złożyło że walczyłam wraz z przyjściem wiosny o spadek  3kg i udało się ale niestety pozostał cellulit. I oto krem który dostałam był dla mnie prawdziwym zaskoczeniem i zbawieniem. Wyszczuplające masło do ciało używałam systematycznie miesiąc czasu, efekty rewelacyjnie, niwelacja powiodła się. Otóż masło te które w swej nazwie dla mnie masłem tradycyjnym do ciała nie jest, (bo nazywam je delikatną ubita śmietanką z racji jej konsystencji ), świetnie się rozprowadza i nieziemsko intensywnie pachnie no i oczywiście (co najważniejsze) efektywnie działa.


Z prezentowano mi również próbki (na zdj) :
-Argon&Goats-masło rozświetlacjące,
-krem do twarzy z masłem shea,
-krem do rąk z masłem shea,
-olejek rózany do masazu,
-mydło naturalne lawedowe,
-bio mydło różane,
-kostkę do masazu z grysikiem antycelulitową


I znowu zaskoczenie, pozytywne oczywiście.
Żadnych zastrzeżeń, kremy świetne pachnące i a ciało po nich staje się jedwabiście gładkie.

Po pozytywnym rozczarowaniu oczywiście, bez namysłu przejrzałam dalszą ofertę firmy na
www.scandiacosmetics.pl gdzie znajdziemy bogata ofertę:
-kremów do twarzy rak i stóp,
-maseczki z borowiną,
-bezzapachowe mleczka do demakijażu,
-serie kosmetyków z olejkiem argonowym,
-serie kosmetyków z mandarynka i bergamotka,
-serie kosmetyków z drzewa sandałowego i anyżu,
-serie kosmetyków biała herbata z pigwa,
-peelingi,
-masła do ciała,
-olejki do ciała i do masażu,
-kozie mleko do kąpieli,
-sole do kąpieli,
-bio mydła,
-olejki pod prysznic,
-szampony.

Uważam że kosmetyki bez wątpienia można mianować "ekskluzywne" dzięki temu że są wzbogacone naturalnymi walorami , produkowane z naturalnych składników, według własnych, unikalnych receptur posiadających atesty i certyfikaty., mają bardzo dobra konsystencje i śliczne intensywnie pachną. Jestem tez  pewna że zadowolą nawet najbardziej wymagająca Panią. Dlatego tez myślę że kosmetyki  Scandia bez wahania powinny znaleźć się w każdym domowym SPA aby stworzyć w okół siebie aurę i zadbać o swoje ciało na najwyższym poziome niemalże jak w profesjonalnym salonie SPA .
Dlatego z czystym sumieniem POLECAM



Komentarze